Hatar att blogga

hejsan alla som läser , hoppas ni har haft en bra helg hitills ? :)
har inte bloggat på typ år , men har värkligen ingen blogglust , det är så sjukt tråkigt !
anyhow igår vare fieeesta hos issa , hade skit kul - chilli , snörullning , taylor copy osv
lärde känna två andra tjejer också - amanda & siri :) sjukt sköna brudar ♥
sen sov jag hos mathilda älskling och idag chilla vi i kulturhuset & gick på bio :)
imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra ? får väll se om nån vill träffas ? (: - gör jag för många smileysar ? :o

"typ veckans schema" - stavning -
             ( nolife )


nu ska jag snart kolla på melodifestivalen & fortsätta smsa med elias & sebbe (:

Puss ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0