Skolfoto !

Nej men tjenis penis -.-
HAHA va tråkig !
ehm idag efter skolan åkte jag sarah & saga t farsta , bytte ett par jeans, 
dom skulle köpa ngt , käka på doken osv 
sen tog vi bussen hem men påvägen ringer patrik & anton o säger att dom är i farsta så då åker vi tbx -.-
sen käkade dom och sen köpte anton en ni vet sån där sprayburk som sprukar ut en kladdig lina typ
på teknik magasinet xd KUUUUUUL
sen drog alla hem , sen jag har kommit hem har jag hunnit äta ,
badat med rosenblad ^^ , rakat armar & ben , tvättat håret , haft hår inpakning , snackat med sarah ,
snackat med mathilda , målat naglarna , andvänt ansiktskräm & smörjt in mig med världens godaste
BODY LOTION ! - drems & wishes ( Ldb ) -
och typ nu kollar jag på two and a half men ? :D
Har skolfoto imorgon OMG ! blir ALLTID så jäkla ful på alla skolfoton -,-
och på onsdag har vi studiedag så det blir typ bio med sarah , mathilda , saga , jossan , tove , basse ,
victor , markus , patrik , anton & martin om dom kan :D F1 NiiiiiiCE

men ska sova snart för jag måsten få min skönhetssömn ^^
haha nej fyfan driver jävla tönt ! xd

aja Puss
/ saga



jag älskar dig andra halva ! tvilling du kommer alltid först ! ♥


Kommentarer
Postat av: M*

Hoppas du har haft en bra start på veckan!

2011-09-27 @ 18:23:03
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Mathilda :) <3

HAHAHAH de var ju lyckat x'd

Älskar dig <3

2011-09-29 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0