mysigt..

hello!
e nu sitter jag och saga min äslkliong i sängen och saga kollar på mina sms från en viss gullig person. nu snart ska vi kanske typ kolla film och äta godis, e idag var vi på bio i sickla vi kollade på " jag saknar dig" den var as bra. man fattar verkligen att man ska var rädd om det man har. <33333
älskar dig saga lundholm.
men igentligen skulle saga bark oxåå följa emd men hon årkade typ inte, men.. vi hade det mysigt ändå. puss puss
en underbar dag <3
lite bilder från dagen <3
hahah <3
saga e kossa hahaahhaaahahahah x))))))
gullunge äslakr dig <3
saga din fina skiiit. jag fuul som vanligt <3 :)
äslakr dig
puss hhah, de ser ut som jag har typ ankrumpa elr ngt skiit
saga på bion gullig ,
saga tycker att nalle puh e äkta pojkväns material x)) <33 men bara han hade magrutor och lite längre, så skulle jag ha haffat han direkt /saga lundholm
sjäälv i bion. chiiillll <3 :)
puss puss /sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0