Min attityd min moral , mitt liv mina val♥

tjjeeenis peeeenis ;D
HEHE gud va rolig jag är ^_^
Värkligen inte men aah ?
HAHA :)
ehhhhhhmmm idag var jag i skolan as usual och sen på lunchen tagga
vi till Tove och käka potatismos och köttbullar ^^ HAHA kul man kan asåå  xd
aja efter skolan vänta jag på sarah och saga som hade omprov på NO:n
 - jag ska ha nästa vecka -.- SUCK !
aja sen tagga jag saga & jonte booy xd till saga :)
vi typ gjorde maränger xd - don't ask why - HAHA och käka mellis ^^
OCH hoppa studsmatta :D
o sen typ kom mamma och hämtade mig , sen käka jag och sen typ kolla på TV , data osv
och jaaa just nu skypar jag med saga & sarah babes ♥
och jaa på fredag blire typ Tjejkväll med mina cheyer :D
blir åka till länna köpa godis , chips , läsk , hyra film , dampa osv MYYYYYS ! :)
Älskar mina CHEYER määst på denna jord ! ♥
meen nu ska jag dra s¨å

PUSS/

sagaa



Snacka om att bjuda på sig själv ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0