Kom nyss hem<3

hej hej. kom nyss hem som jag sa i rubriken. eeh ska snart äta i think. idag hade vi NO prov, de gick sådär tror att jag får typ 23/26 men.. de e väl bra ändå elr vad tycker ni?
idag var jag med mina bebitas saga, saga äslakr er meest ni är mitt liv, vet ine hur jag ska bevisa det men ni vet det själva hoppas jag. men äslakr er ändå meest!
idag så fick jag en present av sööta saga lundholm jag fick:
fick nagel saker.a s fina sakaer för fina för mig tror jag ;9 <333 älskar dig saga bebita
Saga bark du e e helt underbar du oxå och jag äslakr er lika mkt oekj ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

asso skiiiiit ingenting är finare än dig ! <33333333333333 du och saga betyder määst <333333333333 puss puss

2011-09-15 @ 20:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0