Kom nyss hem !

Shuuulululu :D
kom hem för typ 10 min sen ?
igår slagga jag hos saga vi ( kortfattat ) - donken, farsta , jeans , ulrik munther, sushi , åt kebabchips ,  pinsamt , chattroulett osv osv Kulkul :)
sen idag var vi med anton och sarah sen drog sarah på match , anton hem och jag och saga tiill
haninge , käka på donken ^^ IGEN
sen kolla i affärer , sen tagga t mig kolla datan , ringde markus & victor , gick på toa¨^^
sen droog vi t centrum och jag käka sushi IGEN
sen var vi med kanyiisen & selmaaaaa :D sen tagga saga
och då var vi med michel , peppe , andreas och några ?
sen tagga jag selma och kanya hem till oss och satt ute och snacka :)
OMG  sen när selma hade dragit så ståre en gubbe och stirrar på mig och kanya as lääänge :o
skiit skarrig ;s'
aja men ska kolla idol nu så Puss ♥

/saga


Love u hermana ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0