.

hej hej. asso tänkte bara att ni känner ju inte mig så bra. såå jag tänkte skriva typ 10 saker om mig (sarah hugolf)
1. jag älskar att spela tennis på min fritid.
2. jag är typ beoende av nya kläder.
3. föredrar mest SALT, gina, veromoda, bikbok, alltså handöla kläder
4. min abästavänenr Saga bark och saga lundholm , helt fantastiksa cheyer säger jag bara
5. jag hatar när folk e falska
6. jag gillar inte majs.
7. jag gilalr inte fötter ;)
8. jag vill ha bruna ögon
9. vill ha kille. <3
10. jag gilar inte HM smink
hahhah de var svårare en vad jag trodde att komma på saker om mig själv, men skriv gärna komentarer om ni vill veta ngt mer <3
puss puss /sarah
jag just nu. inte så fin men... <3
den duger ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0