EFTER SENASTE

efter det jag skrev i senaste inlägget drog alla hem , lämnade sina saker sen
möttes vi på mossen för jossan skulle spela match , hennes lag vann med 8-0 as duktiga juh ! :)
sen träffa vi martin folke hugo H calle en liten stund , sen var
vi med marcus och viktor - söta pöööjkar asså :)
sen tagga sarah hem för hon skulle på match o sen drog jossan och tove åxo för dom hade
saker dom skulle göra typ , så då var jag med saga viktor och marcus , och vi var lite överallt
sen drog vi o käka sen var vi med salle och var lite överallt igen ;D HAHA sen vid sju tagga alla hem :)
just nu har jag precis snackat med min hermana sarah :) HAFFMODE säger jag bara :D
och jaaa imorgon blire dra till farsta och shoppa med saga & sarah behöver köpa lite grejjer som ni får bild på 2morrow o sen träffa
viktor och marcus efter deras match :D
men ja nu ska jag kolla på fångarna på fortet :]
såå Puss

/
saga




BIG LOVE


Kommentarer
Postat av: jossan

vi älskar dig med <3<3<3<<3

2011-09-19 @ 07:18:48
URL: http://josefineekf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0