Kommer älska er till jag sluta och andas !

    SARAH HUGOLF ♥
Vart ska jag börja ?
Du är underbar , snäll , sööt , gullig , omtänksam och allt
Kan man vara finare än du älskling
Ehh ... NEJ de kan man inte
Du finns alltid för en när man behöver dig
jag vet att inte vi har kännt varandra typ i ett år snart
men innan jag när inte jga kände dig så
bra när vi typ va med varandra med julia och saga då så visste
jag inte att jag hade hittat än son hära person som du ?
tänk om du inte hade börjat i våran klass ?
Vad FAAAN skulle jag göra då om inte jag inte hade lärt känna underbara dig
du ska veta att du har en stor del i mitt hjärta
Du är mitt allt .
Du ska veta att jag alltid finns för dig dyngnet runt alltid vad än som händer
du kan säga allt till mig älskling
Alla minnen är underbara
inte för att vi har haft så många men dom vi har haft har varit bääääst älskling
Tillexempel idag ?
OMG vad kul vi hade .

JAG ÄLSKAR DIG BABY ♥
Sarah ♥ Mathilda


Saga Bark ♥
Twilling , min halva , älskling alllt
jag vet att vi har bråkat mycket men om man tänker tillbacks
till 5:an
vilka minnen asso älskar dig sjukt mycket finns för dig
våran humor slåt allas seriöst ingen fattar våra humor
''Är de lungt om jag kallar dig BODIIL ''
HAHAHAHAHAHA x'd
omg asso älskar dig enormt mycket älskling
kommer älska dig idag , imorgon föralltid vad som änhänmder
och juste komme du ihåg '' KLOSTERTANTEN x'd ''
HAHAHA omg skit vilka minnen kommer du ihåg i vintras älskling ?
Du & jag
nu och föralltid berit x'd

Berit ♥ Lillemor



Ni ska veta hur mycket ni betyder för mig
ni är mitt allt
JAG ÄLSKAR ER !


// Eran Mathilda Törnvall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0