Till min älskling Saga bark<3

Du e så otroligt vacker, och jag känner ingen som får mig att le/skratta så mycket som jag gör när jag är med dig. har aldrig varit med dig utan att skratta. tack för alla otroligt värdefulla stunder med dig. jag ska verkligen visa att jag älskar dig men jag vet inte hur jag ska bevisa det så du förstår att jag älskar dig så mycket som jag gör, för jag kan inte beskriva. kan heller inte skriva och förklara hur mycket jag älskar dig genom at skriva en roman. det finns fåtal som är så otroligt vackra som du e. du e min ängel utan vingar, du betyder världen. vad skulle jag göra uta ditt vackra leende som får mig att gå upp och le varje dag, jo jag har svaret jag skulle inte kunnat göra ngt för om jag inte får va nära dig eller se dig så kan jag inte leva <3 jag litar mest på dig, och jag har berättat ganska mycket till dig och om jag skulle ha en hemlighet som inte fick komma ut, skulle jag utan tvekan berätta för dig för jag vet att du inte skulle berätta det för ngn det är jag 110 % säker på. du och jag är väldigt lika i sättet att vara, vi vill likadant och tycker likadant. varje bild jag har på dig e sååå fina, jag blir sjukt avensjuk när man ser en bild efter den andra som blir bra, och så kollar man på bilderna på mig då det är en bild efter den andra som ser förjävliga ut, så då bkir man 7777777kt avensjuk, men jag e stolt över att du gilla rmig så mycket för du e ngt helt oändligt vacker, därför betyder det att jag e på spåret för annars skulle du inte vilja vara med mig. hur kan gud ha skapat ngt så vackert som dig, det är omöjligt. men ha måste ha råkat släppa iväg en av hans finaste och underbaraste änglar. och tur var väl det för nu är du min bästavän. det sägs att det regnade när du föddes det var för att gud hade förlorat sin finaste och mest dyrbaraste ängel. du är igentligen för världefull för mig, men jag ska aldrig släppa dig. jag finns här det vet du bebita 24 timmar om dygnet, det kan jag svära på, jag kommer alltid att äslka dig, vad som än händer, tack för allt. du är det världefullaste jag har, <3  Me encanta tu programa y tu eres mi todo.
till dig min äslkling från bara din. Sarah hugolf.
Saga bark <3 Sarah hugolf



'




Kärlek & Respekt <3


Kommentarer
Postat av: saga bark <3

Jag älskar dig mi corazon du betyder allt bästavän ! <333333 Kärlek till dig hermana <3

2011-10-06 @ 21:26:06
URL: http://hunnibunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0