ingen blogglust !

shoo shoo
asså har haft fullt upp så har inte haft tid att blogga!
men anyhow !

Fredag- jag mathilda tagga hem till mig efter skolan sen till turken och köpte PK& dextro osv
sen tagga t henne där jossan & tove väntade :) sen dushade jag& jossan medans dom gjorde mat
sen kom sarah saga & moa :) då börja vi fixa oss typ sen tagga t edbodiscot med typ mirre , emilia, selma , marcus , victor , adde o MAASSA andra , SKIITKUUL pågud !
sen drog vi till mathilda och slagga där ! HAHAHAHHA MOAA ! HUR VET DUU DET ? :O
bara ni som fATTAR

Lördag: hade handbolls match vi vann med typ 15-11 i think ?
sen gick sarah & jag till mig käka osv
sen till centrum , köpte chips , dipp hyrde fil, träffa sonia , kanya , shilan & selma :D
sen in kolla på film med stängde av för den var säääämst ! sen drog ut vid 8 igen träffa tomas o massa o sen
frida sonia & kanyaa :D sen tagga in vid 10 igen , kolla på film och typ somna direkt
eftersom hade bara sovit 4&en halv timme natten innan :C


och idag har vi typ vart hos sarah med saga och kollat på film och chillat :)

aja men ska kölla tv nuuuuu!


Pusss /




saknar mitt blonda hår :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0