<3

hej hej <3 :)
jage  as glaad, hahha vet inet varför.
men.. nu kollr jag på trååk fotboll holland-sverige. KOOM IGEN NU SVERIIGGE <3
ska nog byta håller på att somna, det e säämst att kolla på fotboll om inte barca eller real madrid spelar, för nu är det ju fula som spelar då är det ineg mening att kolla på fotboll.
pappa är och kollar på matchen iaf.
nu hittar jag inte fjärren så kan inte byta så aa, då blir det trååk fotboll i kväll dåe <3 :)
idaa vard et trååk skola som vanligt. :)
sen gick jag hem t saga bästavän och typ åt, snackade och pratade o tele x)) <3
barar jag och saga som fattar - nu tror han att ajg e störd, oj jag har inte dolt xD<3 hahhhahahahahahahah
sen kom mamma , jonte och felicia och hämtade mig och så åkte vit  nacka och shoppaaade :) <3
sne åt vi och lite sånt, och nu kom vi nyss hem 20.00 typ :)
nu ska jag hämpta äpple, så vi hörs love u saga <3 :)
puss puss sarah
KÄRLEK <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man har ju inte missat att ni älskar varandra...

2011-10-12 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0