Har jag mina brudar har jag allt !

shashsa bloggen kul kväll igår med tjejerna , victor , marcus ,adde & patrik
sen idag har jag varit i farsta med sarah babe <3
hon köpte ettt hårband & BHå
och jag skulle köpa en jacka med dom var slut så vi åkte till länna och köpte den ist ^^
sen handla vi godis & energidricka på Willy's
se n tagga vi till centrum sen t sarah sen till mig
sen nu är vi hos sarah igen och ska typ hem till marcus och kolla på film med han & victor
sen slaggar jag hos sarah :) MYS !

aja

Pusssssssssssssssss !


sagaa

"im beautiful in my way cus god makes no misstakes "




Puss på er darlings !

Kommentarer
Postat av: D A H L I S

Utsett dagens blogg! gå in och kolla om du vann!

2011-11-14 @ 20:11:38
URL: http://elladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0