älskar dig

hejsan :) <3
jag e sjukt glad vette fan varför.. men jag e så glad :D
idag åkte vi o hyrde film, köpte godis, läsk. jag var med mina älsklingar saga bark o saga lundholm.
jag grät när vi var på väg t bussen , haahaha vet inte varför,
men då hyrde vi terror on elm street. den e tung
bästa skräckfilmen. vi kollade med marcus,basse,victor. vi var hemma sog marcus. det var eftt nice för alla boysen var as rädda, men jag o saga saga har redna sätt den , jag ahr sett dne typ 3 gånger o saga o saga typ 8!
så vi visste när det var läsjigt så då skrämmde vi killarna x)) de var as söta :)
victor:
asso den som skriker e ju en fegis
tv minuter sedan vioctor skriker.. x)))
men... sen så gick vi ut, v drog t mörtviksskolan o gungade, snackade om allt .  frågad lite fråger så sånt <3
det var ruuligt
sen så drog jag typ vid typ 5 , för min farmor o farafar va hemma hos mig, så skulle hem o äta med de :)
men.. då följde saga o saga med hem för sag l sov här i natt så hon behövde sin mobil..
då presenterade jag saga o saga.
min farmor sa:
vilka gulliga tjejer.
jag:
jupp de e underbara, bästa vännerna som man kan ha <3
förlåt saga o saga att jg inte hade verättat det där  för er men...
bara ni som fattar <3  SÄG INTE T NGN , KOMMER TAPPA ALL RESPEKT T ER DÅ :(
ÄLSKAR ER! <333333
o nu sitte rja o trååkar :/
imorgon blire samma gäng igen :D <3 t mossen i think,
pusss puss / sarah
sjukt vacker min älskling e ! <3 du vet hu mycket jag älskar dig va ?
jag e sjukt glad att jag ahr dig vid min sida igen. har sakant dig groovt!
klarar inget utan dig. du e min värd <3 tack älskling
SAGA KARIN BARK <3 SARAH CARINA HUGOLF
vi klarar allt tsm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0