sofia & mirette babes

shaaa bloggen idag efter skolan väntade jag på sofia sen drog vi till henne
sen drog vi till centrum och mötte mirette
sen typ drog ja hem till mig för jag skullle grilla
och om hem till sofia , sen gick vi till
centrum igen för att sofia skulle köpa mat och jag skulle handla för imorgon :P
sen gick vi hem och lämmnade allt xd ( odödigt fakta )
 skogås skolan för det var
"öppet hus" såå aah :)
sen var vi där i typ 2 timmar och gjorde typ allt och inget ? xd
seeeeeeeeeeeen drog vi till centrum för mirre skulle äta så då
var vi där sen typ vid 8 drog jag och nu har jag typ nyss kommit hem och
lyssnar på musik och bloggar :P
aja meen imorgon blire tomthits ( stavning )
med klassen nice nice :D sen äre " skoldiscao" i edbo :)

men nu ska jag typ kolla lite bloggar osv :)

sååå puss :* <3

//


sagaaaaaaaaaaaaa


 & 

                                                          Te amo cuties ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia Pettersson'

Daaaamn gammal bild ;oo älskar dig <3

2011-05-26 @ 21:38:14
URL: http://sofiiaapettersson.blogg.se/
Postat av: jossan

Saga du är sä himmla cool :) <3

men Mathilda du är så jävla dum i huvudet, du är nte dig själv så skaffa ett liv och bli dig cool !

2011-05-27 @ 18:15:04
URL: http://josefineekf.blogg.se/
Postat av: Anonym

du försöker bara få status du skiter i om du sårar ngn!

2011-05-27 @ 18:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0