sofia bebe ♥

shuuuuuuuue bloggen
orkade inte göra ngt tidinställt
*host* eller rättare sagt visste inte hur man gjorde xd * host*
men jag skriver nu ist ;)
idag var vi på farsta IP
och typ när vi kom hem var vi på mossen och spelade fotboll med ngra
och sen typ börja det spöregna så jag och saga och fille och enzo ruuuuuushade tilll skolan xd
sen blev det fint väder så då ringde hugo och sa att vi skulle komma tbx
så ahh vi gick tillbaka och körde lite till
sen var jag tvungen att tagga så
när jag str vid busshållplatsen kommer sofia och då går jag med henne ist
så typ följer hon me till mig när jag käkar sen drog vvvi till centrum och köpte glass och "boost"
sen gick vi t henne och såg på film , sen kom mirette och så satt vi och
 snackade ett tag innan hon drog.
sväär hon är f1 söt & snäll o allt pågud!♥
sen kolla vi på film igen xd
och sen drog jag :)
 
ah typ det och nu har jag typ precis dushat osv
och ligger i min säng och lyssnar på the voice ♥

men ah bloggar kanske imorgon men kommer inte blogga mer idag tror jag ?

men puss på er / sagaaaa <3


Kommentarer
Postat av: noha

''sväär hon är f1 söt & snäll o allt pågud!'' va lekeru blatte för? snorunge.

2011-05-26 @ 21:20:06
Postat av: sagaa bark

hahahaha ursäkta men ... vafan har "gud" med att göra om man är sweeedish elr blatte ?

2011-05-26 @ 22:21:47
URL: http://hunnibunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0