shhhaaaaaaaaaaaalalallalalala

shuuuee
ehm igår var jag med saga och
vi typ bada med ebba becca och emma :)
vi typ bada i sagas pool och körde "hoppa,hoppa,ducka,ducka,ligg,ligg" xD
aa och idag drog jag och saga till farsta och typ käka på donken ,
 köpte en keps och bikini överdel till mig
och köpte godiiiiiis :D
peheh *tjockisar*^^

jusst nu sitter jag i min suuuuuuuuuuper sköna onepiece :)
ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA !
och lyssnar på musik :D

aj imorgon har vi "edbokväll" asså vi är i skolan 4-8 ?
och typ har frågesport i klass rummet och går tipsrunda och gör typ lite vad man vill och sen
får vi skolavslutning en dag tidigare nice huh ? :)

aja
pusssssssssss / sagaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0