grönan :) §

shaafaan ;)
igååårr va jag på grönan med saga , marcus, andreas , calle och gabbe
inte så mycket  mer att berätta men typ killarna skulle gå in i spökhuset
 men adde banga så jag fick hans biljett och OMFG trodde jag skulle dööö !
men aja
idaaaaaaaaaaaaaaaaag
mötte jag sofia och mirette i centrum  sen typ
drog jag och sofia till grönan och jag åkte TILT :D *host* stolt *host*
sen typ träffade vi linnea och ida så då åkte vi med dom och sen kom
hedda och johanna så då åkte vi med dom också.
sen typ kvart över 6 drog vi, och nu har jag typ ätit , städat rummet , dushat, kollat på tv osv
och sitter och snackar med martin bror i tele :) 
 men ska typ fortsätta med dettt jag gör ett tag till och sen dejta kudden xd
aja


puss *

sagaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0