sjukt rolig dag !

hejsan bloggen
har inte bloggat på länge för har värkligen inte haft någon lust
men jaja
i fredags var det fest hos VBV trevligt trevligt :)
och innan det så drog jag t farsta med mathilda och jossan :)
vi typ satt på donken och käka glass och sen fråga mathilda ngt och ja ba - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !
skiiiit högt och alla ba blev skit tysta och glodde på mig som om jag var dum i huvet x))
ily girls !
 vi träffade några jävligt jobbiga och omogna ungar , shiet vilka stalkerz asså !
haahahahaha vi stog och bråkade i centrum och han skrek typ hållkäften skit högt hela tiden xD
sen igår var jag med emsa bvobby :D
och sen kom mica sötnos och hennes mamma anette t oss
tilda var åckso här
sen kollade vi på melodifestivalen
BTW svenska folket har ju fan fått fel på öronen människan kan ju inte ens sjunga ´-.-'
sen slaggade dom härish
och idag: första mötte jag upp mathilda sen var vi på mossen och spelade fotboll
med martin salle och william
sen typ var vi med lavi ramzi salle martin william ismail och dom typ skoj bråkade ;P
sen drog jag martin mathilda och isse t turken och typ " stökaade ner " x)
och typ köpte godis sen gick vi tbx till mossen och spelade fotboll
hahaha sen skulle de va typ match där så då gick vi till skolan
för att spela där ist men då typ sköt vi en boll i värsta stora och djupa snö/vatten/is/tö pölen
och isse gick i och hämta den och de var ju typ skiit kallt och djupt X*))
hahaa så han var typ helt blöt sen körde vi väggen men det var så kalt så vi gick
typ först var vi vid ventilen i typ 40 min xd
haahah skiit kul
sen gick vi in i östra och typ körde kull och stängde in ismail i dushen och tryckte på knappen
hahahahhahahahahahahahahahhah döööööööööööör
han kommer ut helt blöt
och sen typ gör vi "Pappersboobs" till honom

AHAHAHHAHAHAHAHAHAH !
-JAG ÄR GRAVID
- VAD BLIRE FÖR NÅT?
- EN TJEEEIJ :D
*slår på ismails mage *
- O NEJ BARNET SKADAS!
* slår igen*
- NEJ BARNET BLIIR MISSBILDAT !!
*slår en sista gång *
- OH NOOO BARNET DOG ;(

sen typ drog vi hem
hahahah vi hade iaf sjukt jävla kul !
garva typ varannan minut och asgarva var femte minut !  xDDD
hahahaha you made my day ! ;D

aja sen när jag kom hem var jag med emsa :D
vi typ kasta snöbollar på fönster och busplingade ;P

men nu har solsidan typ precis slutat bara så att ni vet - jag har skrivit i pausen ;)
men nu ska ja typ kolla lite bloggar och sen blire en dejt med min
-världensbästabokvampirediaries- ;D

blev ett vääääldigt långt inlägg braa huh? :>
aja

puss på rompaaahn //

sagaaaaaaaaaaaaa



2 bilder på moi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0