Önska de var tiden vi var som tajtast !

Älskar dig så det gör ont,
Du vet att jag älskar dig så himmla mycket och jag glömmer dig aldrig. utan dig skulle jag inte vart den jag är hur många gånger ska jag behöve berätta/säga eller skriva det ? du är så speciel på ett så specielt sätt,dig glömmr jag aldrig oss glömmer jag aldrig,du är en vän jag ska ha livet ut en vän jag ska ta hand om en vän jag alltid kommer bry mig om, Utan dig är jag som en fisk utan vatten,utan dig är jag den lilla tjejn du ger mig kraft energi du får mitt hjärta och min lilla dumma hjärna fungera minnen vi har asså...
dom e oslagbara  tiden som var förr var fan betträ
varje helg så sov du över hoss mig vi gjorde allt tsm gumman grönan ALLT
jag önska vi var som tajtas innan NÅGON / NÅGRA  kom in i bilden
säg inte att du kommer släppa taget om mig du betyder så jävlar mke alla minnen vi
har haft går inte att uppleva igen ..
men istället får vi nya minnnen vara sekund med dig baby
de är ingen ide att jag sitter och skriver detta de här betyder inte ett skit om man ska jänmföra hur mke jag
jag älskar dig kommer du ihåg första gången du sov hoss mig
vårtan , pillan , hårliga tuttar , hunni , bunni , pifff , puff
när mvi åkte till skogås ?
city gross ?
remember ?? 

remember that I will love whatever happens I wish they were as before hunni <3 Bunni forever remember
?


                                                        Saga bark ♥ Mathilda törnvall Gray
                                                                    


                                                               // Mathilda som saknar sin Saga

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwiiiiii baby !

saga <3 mathilda

föralltiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid !

baby vi tar igen tiden vi missat med varandra i sommar !

grönan ung varje dag tsm wtf ! :D

Nunca le deje al bebé, usted es un medio de todo y mucho más, si pudiera daría mi aliento sistsa para usted

jag älskar dig mathilda margareta shila vårtan piff älskliiing babe törnvall gray bästavän !

föralltiiiiiiiiid vi två mot världen gumman ! <333333333333333333333333333333333333333333333333333



sommar 2011 me dig kommer bli bääääääääääääst ! :DDD

te quiero , te amo, i love you , Ek is lief vir jou

, Is breá liom tú, Je t'aime, Miluji tě!



2011-03-30 @ 20:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0