MI VIDA! mitt allt.

du e som min riktiga syster , vi bråkar skriker åt varandra
berättar allt för varandra dampar på varandra osv
men du e en av dom som förstår mig bäst !
bästavän du är speciell du känner mig bäst och vet alltid hur jag tänker
asså det är helt omöjligt att beskriva dig även om jag skulle beskriva dig med
1000000 ord skulle det inte gå
kommer aldrig lämna din sida om inte du lämnar min...
vi har kännt varann i snart 7 år , vi har vart bästavänner sen
i ungifär 3 år tillbaka
alla minnen, alla skratt , allt !
men saknar då det var vi två och ingen annan
när vi var som tajtast ...
vill att allt ska va som det var när vi var hunnibunnis föralltid

"every day , every night i wanna see you baby stayin by my side,
no matter what happends i cant let you go , i adore youre eyes i so adore youre sweet smile girl"






Baby quam vis dicere verba

/

votre conte de fées très propre


Kommentarer
Postat av: Wilma

FAAAN, HATAR DIG!! DET ÄR MIN OCH BARA MIN LÅT!!!!

2011-03-23 @ 16:03:22
URL: http://ilovejustinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0