idag...

... efter skolan drog jag och saga hem till mathilda och hämtade tintin och gick
ut med honom runt mossen sen bestämmde vi oss för att åka till farsta så vi drog hem och hämtade
pengar och sen tog vi bussen till farsta
ja köpte typ ett randigt linne som jag inte orkar lägga ut bild på
sen fikade vi på munkochmuffin :)
jag tog en latte och saga en smoothie :)
sen drog vi t donken och köpte en cheesburgare och en glass
haha hällde i glassen i min latte och det var skiiiiiiiit gott ! (y)
sen typ gick vi runt ett tag , kollade i ngra affärer osv
sen drog vi hem :)

aja nu vet ni lite vad som har hänt idag i mitt och sagas liv x)
såå

puusss på er sötnötar :)

//

sagaaaaaaaaaaaaa


osminkad och allt ! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0