Hatar rubriker -.-'

Hejsansvejsan bloggen i förigår
asso i fredags hade jag fest och jag
tycker de blev lyckat förutom
när vi skulle äta ...
tack för alla presenter ialafall :)
sen när alla hade gått då sov saga . L , Hugo  och martin över hos
mig eller man kan inte säga att dom sova över för vi sov i bara 4 tim
martin lågg uppe och prata till kl 2 halv tre
sen vaknade jag kl 7 och väckte alla andra så aa <3
Lördagen så gick hugo hem för att han skulle ha match sen gick
jag saga och martin till skogås c
och åt på grillen sen köptee vi powerkimng
gott :P <3
sen gick martin hem och jag och saga gick hem til mig
då räknadde jag hur många farsta kort jag harde
GISSA den som gissar rätt får en länking ;)
OCH SÅ HADE JAG OCH SAGA inget att göra
då sa jag men vi kan åka till farsta och då shoppade jag för typ 6oo kr <3


// Mathilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0