§

shasha

- igår

först fixade jag mig osv sen drog jag och mötte upp julia ,
sen gick vi t centrum och köpte powerking :D
sen taggade vi till mossen där vi träffade victor, marcus och sebbe
hade skit kul ! :D
efter vi hade vart på mossen drog vii till
ventilen vid östra xD
typ victor och marcus spottade på varandra x')
sen typ drog dom vid 4 sen gick jag och julia till centrum igen
och typ värmde oss ;P
sen gick vi hem till mig för ja skulle käka , sen skulle vi vart med
marcus victor och sebbe igen men vi fick typ inte tag på dom :O
så vi drog till mossen och typ pratade med ida och maja en liten stund
sen typ drog vi hem ? x']


Idag

efter skolan idag drog jag och mathilda till mossen
och väntade på julia :D
sen typ drog vi till turken och typ enzo michell och thomas köpte typ
skit mycke ! ;O
haha och julia köpte en ballong xD
sen chillade vi på mossen och typ en av killarna
sköt en boll på julia så hon tappa sin monster ;O
ahahaahah sen gick vi till östra och snackade och gick på toa x))
AHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH
sen typ snurrade vi innan vi gick till edbo
och typ tog bilder och kollade på ngra som spelade basket ? :O
och sen lekte vi med ett rep osv
sen kom julias mamma och hämtade oss ;D (yy
a

det är typ vad som har hänt idag ? :P

såå jaa

nu ska ja kolla på tv så puussssss /



sagaaaaaaaaaaa






kolla vilken söt bästavän jag har ? :DD <3333333333333
älskar dig sötnos (aa' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0