skön dag på haningefestivalen

hejsaan bloggen sjukt länge sen men har ju sommarlov
så licksom inte så kul att sitta inne och blogga right ?
såå ahh räkna inte med någon sådäär suuuuperbra update.
men

 a iaf tbx till rubriken -
idag typ kl halv 2 mötte jag upp mirette sen drog vi mot centrum för jag skulle
köpa remsa osv sen tog vi tåget t handen o sen typ va vi inne på festivalen och typ kl 5
kom dogge doggelito och sen typ snacka vi med brandmän osv och hade skit kul
och typ samanlagt hade jag melissa o mirre tagit över hundr gratis kondomer :o
sen vid 7 kom kartellen och sen vare dans tävling och sen kom Big O & Hassan
fast hassan var inte med men aja sen typ taggade vi hem o aahh


men aja typ dee , har inget vettigt att skriva så nu ska jag sluta med de xd

aja

puss på er / sagaaa




phahahhaha vaaa gammal :ooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0