shoshooo

shaaa bloggen just nu sitter jag hemma hos emma HAHAH
och typ dricker portello! ;D I FABIANS VÄRLD
och ehm igåååår
var jag på grönan med saga och jossan älsklingar :)
hade kul som vanligt , haha träffa några söta små pöjjkar som stalkade oss osv
men aa det var typ as lite  kö så de va nice :)
aa lyckad dag iaf (;
ehm idah har jag vart med saga och emma J och vi tyyp skypade med dom
 där söta killarna från grönana nivet , hoppade studsmatta o lite grejer o jusste HAHAH jag och jonsson lagade mat idag ! XD okej det där var inte kul -.-¨
aa men o sen typ skulle saga på resturang o då drog jag o emma t centrum o hyrde film o sen drog ja hem
PHAHHAHAHAHHAHA alla som såg mig påvägen hem måste trott att jag var helt jävla körd i huvet ! xd
eftersom jag gick barfota i shorts och linne och typ hoppade i vattnet xd

aja nu ska vi kolla på film såå

Puss

/ ssaagaa


"he's the reason for the teardrops on my guitar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0