shaafaaan <3

shooooo ;D
idah har jag varit med saga och typ 2 av killarna från grönan och deras kompis ;D
aa och vi gjorde typ inget xd elr jo typ snacka men inget annat å aa
kul/tråkigt haha aa
sen passade vi mica också :) HAHHAHA buuundy ! saga fattar x)
aa o sen typ gick saga med mig en bit påvägen hem o aa
nu sitter jag hemma och chattar med lite people på fejjan
och käkar pomfritt hehe *tjockis* och lyssnar på " talking to the moon " så jävla fin !
ÄLSKAR

just nu snackar jag bara bullshit så ska sluta skriva nu x]

Puss
//


sagaaaaaaaaaaaaaaa



Kommentarer
Postat av: Saga Lundholm <3 :)

haha aa x) <33

2011-06-22 @ 20:17:00
URL: http://bbarasagaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0