Music- är det lungt om jag kallar dig baby ? ;)

ÄLKAR NewKid



Är det lugnt om jag kallar dig baby? x2
för alla dessa namn gör mig crazy,
om du har något emot det så säg det.

Är det lugnt om jag kallar dig baby?

säg mig äru alright , baby du va asnice,
inte fucking alright, riktigt syn på mig guzz
minns du inte mig brush?
shirre det här cräjz duke, har varann på facebook,
jag bara: whats happening? vilken modis äre?
hon bara kolla på mig, fråga vet du vem jag är man ?
jag bara klart jag vet det, men tänkte för mig själv
fuck vad är det nu hon heter?
så jag bara

Är det lugnt om jag kallar dig baby? x2
för alla dessa namn gör mig crazy,
om du har något emot det så säg det.

är det lugnt om jag kallar dig baby? x3

aa baby, äre okey? nu finns ingen chans att jag glömmer
dig noway, hon fatta mowden, hållningen till clothen
frågar henne röker du
för baby du är smokin yeah,
BAM, hoppas ni all good,
häng me o ta en klunk så vi kan ta det från början
hon bara okey sträckte fram sin hand sen blev det helt svart, auh fuck

blackout mode helt becksvart, tror det var nåt svenskt nej jag tror det var nåt spanskt
vilken douchebag men fuck e så typiskt mig nu står jag där som ett ass och frågar ….

Är det lugnt om jag kallar dig baby? x2
för alla dessa namnen gör mig crazy,
om du har något emot det så säg det.

svettig, svettig stämning, men tro mig jag menade
aldrig något illa, jag var drunk och det var asmörkt
men jag bara äh det är nog bäst att sanningen kommer fram
förstå mig, det här är så nej, jag kommer helt enkelt aldrig
Vara bra på dethär med namn.. så säg mig.

Är det lugnt om jag kallar dig baby? x4
för alla dessa namn gör mig crazy,
om du har något emot det så säg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0