Knaaaz

shasha bloggen
igår typ gick jag och saga på biio på söder ( harry potter ) 
fast aa hade ju sett den i thailand men ändå
och så käka vi på burger king , gick i skrapan o massa annat
AHAAAHAHAHA  asg hahah - ÅÅÅÅÅÅHH ! hahha saga fattar omg ! xd
sen slagga ja hos saga :)
sen typ idag vakna vi kanske halv 11 ? gick upp åt frulle osv
sen typ försökte vi få tag på jossan & tove , men det var HELT omöjligt -.-
ungar vet ni varför ni har en mobil ? (;
aja sen typ gick jag hem o käka o sen hoppa vi studsmatta o typ snacka lite me basse
sen drog jag och saga ut med hennes båt och skulle träffa mina söta pöjjkar marcus victor och basse :)
men det gick llite sådäääär ;/ jag och saga skulle va hemma 10 meeen
asså när vi var framme vid mörtviks badet var klockan kvart över 9 så vi typ sancka lite med dom i typ 10 min
för sen var vi tvungna att dra för det tog ungifer 1 timme dit -.- observera - vi var tvungna att ro för motorn funka
inte o sen typ behövde vi låsa båten o sen typ vid 11 kom jag hem och aaah nu sitter jag här xd
aa och imotgon blire väll typ emma elr ngn ? o sen på torsdag blire saga , victor ,basse och marcus igen :D


Puss'


jag & saga today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0