Vrf finns rubriker ?

hejsan svejsan jag glömmde berätta att jag
var på¨issas fest i frdeags fett KUL <3
HADDE SKIT KUL
har typ inget mer och säga om den dag
ialafall idag har jag martin saga hugo fiiinaste linnea och issa
var i söder eller man kan ju säga sergel
VI ÅKte till söder men den bion vi skulle se var fullllllbbboookkad
såå at vi fick åka till söder
och som tur var fanns det platser kvar där så när vi hade bestältt biljetter så gick vi till
MC
och åt lite eller alla andra åt förutom jag :P
sen gick vi runt och typ rappa eller rimma
och handlade godis
sen när det hade gått en timme då började filmen så då
gick vi in till bion
och kollade såklart
ää filmen vaar skit bra
ajja
alla kankse vet men
jag är tsm med martin gullunge igen :P <3
ajja det kommer tyvär inga bilder



hej då / Mathilda
ÄlSkAr DiG MaRtIn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0