ruuuuuliiiig dag med mina kära vänner xd

sheiiiiinare bloggen
idag hade jag halv klass ( halva klassen stannar 40 min extra)
och medans jag hade lektion drog mathilda och saga
till centrum och köpte 2 st powerkings to moi thhih
ahahha
sen efter det var vi med william hugo och gabbe
sen drog vi till östra och då skulle william ha träning så
han dissade oss hahah xd
sen hade vi skit kul och lekte mannen i mitten med gabbes mössa x)
" aaah ja får ont i maaaaagheen " ahhahhhahahahah
ahhahahahh aa iaf så hade vi grymt kul XD
men nu så sitter jjag hemma vid datan och trååååkarrr
-.- aja men imorgon blire ridning :D
aja men nu ska jag kolla lite bloggar, facebooka osv
sååååå.......

KyssN

//


sagggggaaaaaaaaaaaaaa <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla kul vi hade :D <3 <3

2011-01-19 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0