@home

sheeeena mellan beeeeena bloggen ;)
har nyss kommit hem
och sitter och lyssnar på världens sötaste cody <3
ehmm
typ vid 11 drog jag till mathilda och issa :)
sen drog vi till östra med martin och folke :D
sen typ vid 1 drog mathilda och issa till stan och då var
jag med martin och folke xd
hahah folke kan "sagas special" dansen ! :O xd ahahahahh
aa iaf sen kom pappa och hämtade mig vid östra
sen åkte vi och köpte en ny tvättmaskin ;P
haha det var typ "smakprov" på elgiganten
och man fick testa ni vet dom där "Kaffe kapslarna"
som går på reklam ( nescafes Dolce Gusto)
man fick typ välja vilken smak man ville testa och jag tog ju självklart
LATTE ;)
den var skiiiiiiiiiiiiiiiiiiit god! ♥
men jaja
ehm ikväll ska jag typ va med martin mathilda folke linnea hennes kompis & issa :)
sååå.............



KyssN //


sagaaaaaaaaaa



mööömmms ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0