ÅNGRAR MIG !

hejhej längesen jag har skrivkit om detta inlägg 3 gånger -.-'
aja jag har inte svarat på sms för att jag är i irland och då blir det dyrt som fan om jag ska svara på
alla som skriver görs vad gör du gör alla hela tiden SÅ <3
aja nu är det baara 2 dagar kvar  tills jag åker hem
jag är typ lite knäpp för jag vill börja skolan igen ?
jag behöver söka hjälp  men jag saknar mina älsklingar
GABBE , JONTE , SAGA ,SAGA , JOSSAN , AMANDA , TOVE.S
VI ÄR LIXOM ETT TEAM 
aja det kommer inga nya bilder nu 
många vet det men jag säger det ingen jag har gjort slut med martin
fråga inte varför för jag har ige svara
men en sak kan jag säga att jag ångra mig :'(
aja
hej då
// en hunni som saknar sin bunni



Kommentarer
Postat av: emma

emma </3 mathilda....

2011-01-04 @ 09:19:45
Postat av: Saga L :)

saknar dig med gmn!!! <3 <3 :)

2011-01-05 @ 17:44:35
URL: http://bbarasagaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0