thaha rolig dag med bästavän :)

tänkte bara kortfatta gårdagen ,
hyrde film TUSEN GÅNGER STARKARE,
köpte godis, åt fondy ( stavning)
och hade lördags mys :)


idag har jag vart med mathilda hahahah
hade ju roligt somm vanligt :P
först var vi hos henne och gjorde min fuldans x')
sen drog vi till nacka c och först klippte hon sig och sen gick vi till våningen högst upp
och då ställde jag mig upp och gjorde min fuldans igen x')
sen börja jag försöka träffa människor som gick på nedervåningen med
 coola burkar, skräp osv haha
sen käka vi på burger king
thahhahaha
- nej men fyfan det här går inte längre , men asså ärligt , äh dra mig baklänges
- dra mig lodrett
AHAHHAHAHAHAHHAHA
BARA MATHILDA OCH LILLY FATTAR x*)
ahahha vi hade iaf skit kul
sen spillde jag ut min läsk över mathilda
och då blev vi typ utslängda xd
haha aa sen drog vi hem t mathilda
och sen följde jag med henne på hennes träning <3
thaha somnade nästan första timmen X')
haha sen drog vi hem och nu är jag hemma
och har ätit och duschat och kollar på tv & bloggar såklart :)

aja slänger in ngt inlägg snart

puss på er babys

//

sagaaaaaaaaaa



älskar dig ♥
bästavän och flummkompis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0