Slagga hos saga syster ! <3

hejhej bloggen det laggar sönder för när jag lägger
ut ett inlägg
så kommer det inte up eller så kommer det upp
typ tre gånger aja werid
men nu sitter jag och lyssnar på emma ljungqvists  vidio när hon sjunger
skkiiit bra gummman <33
aja idag frågade vi om martin och nhugo ville
följa med till city gross med det villle intre för det ville vara hemma och spela spel med sina
kompisar tyyiep
då sa jag såhär:
om inte ni kommer kommer jag och saga till er med koppel och drar er :)
Martin : jaa gör det -.-'
15 min senare står vi utan för hugos dörr hejhej han baa ää hej !<3
då var vi hemma hos han ungefär en timme
sen åkte vi till city gross
och jag köpte världen godaste dricka
det är min favorit just nu
nu sitter jag typ och är innen på fb
jag har precis tittat på en film som heter
John tucker must die
jag tycker den var bra :)
aja nu ska vi typ stänga ner data ses


// Mathilda älskar sin bästavän saga <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0