Saggga dag idag ( asso en rolig dag )

Har varit med saga hela dan
först var vi typ hemma hos mig en 10 min
sen åkte vi till nacka forum och jag klippte mig och köpte lite saker
för på lördag ska jag till klövsjö ( nära åre)
sen skulle vi
äta på buger king
och när saga skulle hämta ett sugrör så tog jag
en salt påse
och hälde i .
I hennes dricka
Saga: Mathilda jag såg dig !
Jag:men jag gjorde inget
Saga:näää men drick min GODA dricka då okmd u inte har gjort nått
ska hon ge den till mig så spiller
hon ut hel i mitt knä på min VITA jacka som nu e BRUN
menaja sån är livet om man har en klupigh
bästavän :)
aja nu ska jag äta bloggar efter maten :)

// Mathilda :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0