Du betyder määst jag vet inte vad jag skulle vara utan diig !

Saga Bark !
Syster , baby , puff , bunni , knullkug , cpbarn , fnatte det finns
mycket mer .vi har haft så jävllla många minnen
jag kommer allddrriiig
glömmma diiiig
du är alltid i mitt hjärta du kommer alltid först
du är en jag kan lita på
vi har haft skiiit kul dom hära 5 åren
jag har haft med diig vi kommer ha världens bästa sommar
vi har smässtttaa hummmooorn evver fassst vi tycker den är bääääst !

Minnen
saga och mathilda : Vi åker in i en tant med en vang på city gross
Tanten : vafan gör ni ni får se er för nästa gång
saga och mathilda : HHAHAHAHAHAHAHHAH ! <3

Mathilda : Säger man ingen komplemang till mitt hår
Saga : jooo ....
10 sek efter
saga: varesegod
Mathilda : hahhahahhaha okej ...

Vi stod på tågstationen på väg hem från söder
och två tåg kommer samtidigt
Mathilda : ääää saga vilket ska vii ta ?
*Saga har hittat enautomat*
Saga : ååh kolla choklad
Mathilda : ää okej jag ringeer min mamma
jag har pratat med min mamma och hon säger att vi ska ta den på
högra sidan
Saga: vafan min choklad har inte ramlat ner
Mathilda : SSSAAAAGGGGA VIIIII MISSARRR TTÅÅÅÅGET
TTTAAA DDIIIN FAKKKIINNG CHOKLADDD SNNNNBBBT !
saga: ta det lungt dampa inte
båda : HAHAHHAHAHAHHAHAH !


Osv . många minnen tillsammans
 <3
 

Hahahha !

LIVET UT SYYSTER !


SÖÖTTTAAASSSTTET!

ÄlSkar diiig !


Kommentarer
Postat av: sagaaaa <3

Mathilda bästavän, du betyder så obeskrivligt mycke!

sväär du e världens finaste bästavän!

lämnar aldrig din sida älskling,

jag gör allt för dig baby!

du e så fin, söt , underbar, bäääääst och altiiing!

jag är stolt över att kunna kalla dig bästavän!

// din och bara din saga bunni bark <3

2011-02-06 @ 20:15:26
URL: http://hunnibunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0