Börjar bli utjata nu men..

..jag måste säga jag älskar dig syster !
jag är så jävla glad att du finns för mig
spelar ingen roll om vi bråkar ibland
jag kommer alltid finnas för dig
jag har kt det kanske 2000000 gånger
men jag vill att du ska veta att vad som än händer kommer jag alltid
stå vi din sida

du e inte som alla andra du e söt , vacker , snygg :P , skönaste humorn evver!
osv.
det är lite onödigt att jag sitter och skriver om dig
för du går inte att berkriva med 28 bokstäver
du är värd mycket mer
alla minnen vi har haft

förlåt att jag har svikit dig jag gör vad som hälst för att få tillbaka våra miien
jag mår skkiit utan diiig !

Saga Bark !
hoppas du alltid kommer vara min !

// En mathilda som har svikit sin bästavän och kommer aldrig göra det igen ! <3


Kommentarer
Postat av: mathildassaga

älskliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing !

du svek mig aldrig , vi svek varandra

men det spelar ingen roll !

jag älskar dig oavsätt vad bästavän !

du betyder allt och mycke mer syster ,

SAGA ÄLSKAR SIN ALLDRA BÄSTAVÄN MATHILDA MÄÄÄSTASTE ! <3

du behöver inte få mig tillbaka , du hade mig redan :)

kommer alltid vara diiiin och endast diin! <3

släpper dig aldrig gumman

2011-02-19 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0