underbar dag med my favorite boys ! :D <3

sha bloggen idag har jag vart med anton martin folke och challe
vi var typ först på mossen och snackade om allt :)
sen drog vi till anton och hoppade studsmatta och kollade på skiit läskiga trailers på datan :O
as läskiight både jag och anton satt och blundade xD
sen drog vi till trånkan centrum och köpte burn och dom käkade sen träffade vi hugo H , william och mathias :D
sen satt vi uppe i statyn och snacka och drev med folk ;P
haha iaf och nu sitter jag och smsar med hemlig och lyssnar p dom är helt awsume låtarna ! :D






imorgon åker jag till åre och stannar till söndag elr lördag vetinte så kommer nog inte kunna blogga men
ska försöka så myckett jag  kan


pusss // sagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

älskar mina boys ! ni betyder ♥

Kommentarer
Postat av: cissi

Fjortis!

2011-04-21 @ 15:51:46
URL: http://cissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0