shteeeek dag x)

shululu bloggen
idag skulle jag vart med moa men det vart ändrade planer såå
först när jag vaknade åt jag frukost , fixade mig osv
sen gick jag till mossen och mötte hugo , anton, challe, folke, hugo H, patrik och martin
sen typ kollade jag på när dom körde fotboll mot ngra 98or och de va skiiiit
tråkigt så ringde kanya och frågade om hon kunde komma och det kunde hon :)
så först väntade vi på kanysen :) och sen typ drog vi till turken och åkte lite på mossens ramp
sen drog vi hem till hugo
och låg och solade osv as skönt väder juh ! :D
och typ jag och kanya doppade fötterna i vattnet och med den vetenskapen vet jag att
ni INTE ska hoppa i vattnet och försöka simma ! för det var värkligen IS kallt!
fötterna började krampa och bli stela direkt ! ;O
sen shteekte vi och pratade osv tills klockan halv 6
då drog alla hem och pappa kom och hämtade mig och kanya
AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH jag har typ en stötgrej som ser ut som en pistol
och jag sa att kanya skulle pröva den och hon fick värsta stöten AHAHHAHAHAHAHAHA xDD
sen typ körde vi hem kanya och nu har jag typ precis ätit och kollat lite på TV
men imrgon blire väll samma ? i hope so iallafall ? :)
ska kolla om dom kan <3
men ska typ kolla litee bloggar o så
sooooooo

pusssssssssssssssssssssssss på er /
sagaaa




kalla mig bitch , fjortis osv kalla mig vadfan ni vill,
men om ni inte känner mig så är det inte ni som ska dömma vem jag är ,
för jag tror faktiskt att jag vet bäst själv ,
och vet ni vad ? jag bryr mig inte om vad ni skriver,  jag kommmer aldrig ändra på mig för någon!
jag är den jag är och jag är stolt för det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0