GRÖNAN IMORgon ! :DD <3 grymt taggad <3

yess ni läste rätt imorgon efter skolan drar jag direkt hem och städar mitt rum
sen när mathilda slutar så kommer jag och möter henne och sen vid typ halv 4 åker vi till grönan ! :D
haha och nu tänker ni säkert - men grönan öppnar juh den 7 maj ?
svar- om man förköper sitt guldkort så får man gratis inträde och åkband till en kommpis
och dessutom får man gå på grönan före alla andra , nice huh? :D
sen vid 8 åker vi hem och sen slaggar hon hos mig , låter väll kul ? :)
O-M-G va nice det kommer bli kayna och jessica ska ju åckso dit :)
och sen på lördag är det valborg / majbrasan / elr som jag moa och sarah säger - hetadagen xD
och då går vi väll med hugo kanya martin folke charlie anton anton patrik o ja vi får se vilka som kan? :)
men nu ska ja typ kkolla på tv / försöka sova sååå

puss'
/
sagaaaaaaaaaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0