grilltime right now ! :D

aa nu sitter jag ute meed datan i knät på balkongen och väntar på att maten ska bli klar ,
grillat mums ! :)
pappas nya tjej är ju också här , lite halv pinsamt faktiskt :0
aja ska bara berätta lite vad som har hänt <3

igår i skolan gick vi ill centrum och gämförde priser och köpte godis :D
sen var jag med emma kanya och dom :D
haha jag och kanya har bestämmt att vi ska till grönan den 14 maj :D
sen åkte jag hem till pappa vid 5 tiden
och typ kl 8 kom emma och sen kollade vi på varning för barn och jiddra inte med zohan sen slaggade
hon här ,

idag
cycklade jag till mamma för att jag skulle hämta lite grejer
sen mötte jag anton på mossen och sen kom julia :)
sen var vi där ett tag , solade osv :)
sen kom patrik och hugo och då dissade julia oss och drog till sarah -.-
sen var jag med dom och sen drog jag , patrrik, hugo och anton hem till moa
och på vägen träffade vi charlie , folke , filippa och ngn rebecca tror jag hon hette
aja då snackade vi lite med dom sen " rullade vi vidare " xD
sen typ var vi med moa och gjorde lite allt möjligt sen kom folke och charlie
och då hade vi typ vattenkrig osv HAHAHA ! ;D
aja sen drog jag och anton och aaaa
nu  e jag hemma :)

nu ska jag käka så
/
puss saga ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0