F1 KUL VI HADE !

Shasha rubriken talar igår var jag med
folke , charlie och saga bästavän
vi hade grymt roligt för var vi på mossen med charlie ,folke ,anton LJ  och Moa  
sen skulle anton sticka sen gickvi till turken och köpte lite där sen gick vi
med moa till edbo för att hon skulle hem så
när vi hade sagt hej då till henne var då gick vi till edbosskolgård
och typ lekte stripppare
HAHAHAHA de var typ en brandstog om ni vet vad
jag menar som brukar finnas på lekstälnigar ?
aja skit samma ´jag och saga skulle gör en sak som vi gjorde
när vi var små
HAHAHAHAHHAHAHA JAG DÖR VI HADE SJUKT KUUL !
sen gick vi till en gunnga som jag och
saga skulle testa en sak som
vi också gjorde när vi var små
HHAHAHH
de gick åt helvetet !
de där var min dag :)
TACK FOLKE,CHARLIE OCH SAGA
NI GJORDE MIN DAG




//Mathilda <3


Kommentarer
Postat av: Z i r r e s ♥

Har en bloggsvar tävling på bloggen som pågår just nu! kika in på bloggen för mera info :)

sorry om du inte gillar reklam..

2011-04-09 @ 18:58:55
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0