bra dag med mina bröder och systrar:)

hejsan bloggen idag har jag vart
med sarah , moa, hugo , anton, folke , patrik och charlie hemma hos sarah :)
trevligt trevligt ;D
orkar inte förklara dagen såå
aa
men hahahahah på vägen hem från sarah med anton och folke garva jag som fan
dom hållde på och ba - hej jag heter mårti och jag gillar såpbubblor men är rädd för hummlor
xD med vvärsta roliga rösten osv
hahahahahahahahhaha det slutade med att både jag och folke låg på marken och asgarvade x')
HAHA älskar mina bruschooor :D
aja imrogon ska ja typ va med moa :D och typ anton folke charlie och typ patrik och hugo , aja vi får se , vi hittar väll på ngt ? :)
aja
ska fortsätta kolla på Big brother nu
sååååååå
pusss på er
//
sagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: ellsan

fyfan vad omogna värsta fjortisarna

Tror ni att ni är coola elr ?????

asså jagär nog inte den enda som tkr ni är omogna wanabees va för fan er själva och kränk inte andra era jäkla bitchar

inga komentarer jag slutar förfan itta på er dumma,fula och bitchga blogg !!!!!!!!!!!

2011-04-18 @ 11:32:02
Postat av: Stella

holler med!

2011-04-18 @ 11:33:11
Postat av: My

mmm... ! <3

2011-04-18 @ 11:34:35
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: sagaaa

säger bara AHAHAHHAHAHAHAHAHHA !

2011-04-18 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0