skolfoto :S


Älskar er <3






<3 älskar er tjejer <3



SÖTA ELLER ?


  ILY<3

hejhej bloggen idag gav jag er bilderna först idag
haft skit kul idag
vi hade klassfoto jag såg säker ful ut som vanligt dah
vi har haft bild och musik
sen slutade vi 12:50 najs <3
sen kl 7 till 8 ska jag till tennisen och nnu håller jag på att ringa linnea men hon svara inte
har typ inget mer än att säga att vi hade skit kul idag
spexfoto Haha dem längst upp <3
våran rap som vi gör på musiken äger <3
aja jag ska äta mellis nu <3 sen blir det ingen mer blogging för idag jag hinner inte ska typ gå ut med hunden äta melliss städa mitt rum och forstätta göra om det ni sa få bilder när det är klar ialafall sen ska jag till tennisen 7-8 sen är det idol sen ska jag bada <3

älskar er<3

puss
// Mathida ♥

Kommentarer
Postat av: josefine

heej jossan hära<3

bara undrar vrf skriver ni typ alldrig på er blogg ni har inte skrivt i den typ sen en elr två veckor sen<3:(

det är tråkigt at läsa den då om ni inte skriver så offta<3<3

datum 14/11 2010



puss puss<3



2010-11-14 @ 12:09:32
URL: http://januaribruttan.blogg.se/
Postat av: josefine

har skafat ny blogg men har kvar min gammla titta på den läs den <3

2010-11-14 @ 18:26:38
URL: http://sweetlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0