Rubrik -.-

hejhej alla söta och ful :P
idag när jag kom hem gick jag och kola på tv och gjorde vad jko sommna
jag är typ sjuk kommer kannkse inte till skola :(
aja i helgen om det går ska jag träffa Diddi sagas kompis
kulkul länktar
ää jag har typ on i halsen feber och min näsa är typ täääpppt <3:(
jätte jobbigt men nu tänkte jag säga hej då men innan det
så har jag en ny blogg med
linnea älskling (min kusin )
www.loveeuu.blogg.se
men jag kommer forttfarande skriva på denna blogg oxå
det skulle vara super snällt om någon kunde gör en header till linneas och min blogg
komentera !

puss // mathilda



älskar dig Bästavän <3


Kommentarer
Postat av: diddi:))

hahah vill du träffa mejj:))

2010-09-20 @ 20:41:42
Postat av: Mathilda <3

aaa det vill jag :)<3

2010-09-21 @ 15:56:40
URL: http://loveeuu.blogg.se/
Postat av: Mathilda <3

Du verkar snäll , söt :)<3

2010-09-22 @ 14:13:15
URL: http://hunnibunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0