palla rubrik

hejsan bloggen igår så hadde jag saga oc mathilda twilight movie night som alla redan visste
men aja
vi hadde skit kul
- jag tappa mitt hår spänner hahahahahahahhahahahahah xD
-twilight sug min blodåndra x) sjuk humor hhahahahahahahahahhahaahha
haahaa
 men idag så har jag vart i farsta
och köpt lite saker -
en svart mjukis dress - 150 vet inte vilken affär
prikig typ tunika med puff armar - vet inte priset , kapphal
3 par jeans thights från ????? pris ????
men aa sen var ja me emma men hon skulle på dans -.-
så nu ska jag ktypa ner i min sköna mjukis dress och sätta på
eclipse elr percy jakson och kampen om åskviggen ;)
ikväll blire tacco kväll som vanligt :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0