Länge sen !

hejhej bloggen länge sen!
Idag :idag ska jag till farsta med emma och linnea och hennes familj kankse kulkul farsta fyllar 50 år typ :P
iGår: JAG OCH SAGA HADE SJUKT KUL IGÅR VI RETA TYP PAR KILLAR SKUKT kul när vi kom till city gross så var det ett par killar som gick hefter 24 så när saga och jag skulle ta en gund vagn hade killarna ställt sinna sparkcyklar där men då tog saga ochjag och gick och gömmde dem <3
vi gick in för att köpa godis då gick vi mtill ''godis hörnet'' aa såklart var killarna också där då fråga saga och jag hur gammla är ni ?
dem  bah dedu
sen så bah äää 13 vi bah jaha jvi som trodde att ni var 7 haha :P
när vi hade handlat godiset klart gick vi till chipsen och skrämde dem dem bah sprang iväg haha
och saga bah det är säkert bra om ni hhar blöjor ifall ni kissar på er asså om vi skrämmer er så blir ni så rädda dem bah äää..
sen gick dem och köpte sina saker det hade köpt sen gick dem då vvar det bara några saker kvar jag skulle handla så skulle vi kolla på ett par saker och då var det en sån hära stång med plastpåsar på och då skulle i köra förbi med vagnen så bah välte hela saken och alla påsar bah rulla ut fyfan vad pinsamt <3 nmär vi hade handlat att gick vi ut så bah sitter dem där i en fotölj vi går för bi då säger en av killarna om ni springer fram och säger hej till tjejerna så får ni ett chips dom bah tjenatjena till min och saga vi bah okej sen fick han ett chips av sin kompis :P
aja nu blev det ett långt inlägg

hej då
// Mathilda


 

Suddig <3


Kommentarer
Postat av: saga ballaste bark

hahahhaahahhahaahhahhafyfanvakul vihadde asså

älskarej gumman ! <3

2010-09-26 @ 11:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0