Bästa musiklektionen ever ♥

 

Hejhej alla bloggläsare idag var jag i skol fast jag skulle stanna hemma men jag palla inte för jag sakna mina sagor :D<3 idag hade vi tine =musiklärare som suger men jag gabbe jonte saga sag skulle göra en rap fyfan vad vi hade kul vi låste in oss i ett litet rum och där fanns det tre syntar aa vår rap gick typ såhär Saga.b jag bara skoja som en doja saga.l vad är det ? Jag det är en sko hahha typ asså sen var med lite til sen har vi typ skönaste dansen till :P det var den bästa musiklektionen jag har haft asså med tine :) aja nu har jag jätte tråkigt skulle vara bara om linnea hade mobiln PÅ ! för en gångs skull hon min outfit kommer snart <3

// mathilda <3




Söta saga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0