Älskar dig saga <3

hejhej bloggen nu sitter jag och typ fixar lite saker <3 men nu kommer inte bildernafrånidag det kommer sen för allstå jag sitter i lilys rum och hobn har inga bilder på henneas blider
men vet ni
Jag, Josefine ,Saga, Saga Tove.S Amanda typ vi ska skaffa en blogg tillsammans hoppas
jag men vi vet inte vad den ska heta komentera om ni vvet något bra namn ;)
aja nu ska jag typ ringa Anton :(
Och säga att linnea har gjort slut :'(<3
aja linnea hittar säkert ne ny kille som vanligt
hahah<3
aja idag tog vi sprutan det var fett naj för jag gick ner till
syster sen när jag kommer när säger hon
sjuksyster: Hejhej är det du som är mathilda törnva..
Jag: aa det är jag
Sjuksyster: asså du behöver inte ta sprutan för att
du har varti tutomlands vah ?
Jag : aa i irland
Sjuksyster: aa för nu står det här att du har redan tagit den när du var fem
jag bah jaaa
så alla förtom jag behövde ta sprutan efter
skolandagen gick saga.b hem till mig och hämta pengar för precis efter gick vi till Truken
Och vi gick för vi förbi rampen och då komm en kille åkande med sin spakrcykel och hoppa upp på vägn då börja min hund tintin skälla och lillllla killennn bahhh ÅÅÅHHHH
blev typ skit rädd jag oich saga börja dögarava aja sen gick vi hem tilll mig efrter vi hade hanlADT
godis :)
det var typ min dag med saga puss nu  ska jag byta dataor <3
// Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0